My godchild

6 thoughts on “My godchild

  1. Enige wat me wat verveelt is het feit dat de laarsjes er niet volledig opstaan.
    Verder superleuke foto! 🙂

  2. Ik vind het een mooi portret. Oogcontact maakt je opwaartse standpunt voor mij helemaal goed.
    Op mijn scherm zitten de witten plaatselijk tegen het randje wat je goed kan compenseren door hooglichten iets te temperen

    • bedankt,
      Voor 1 keer kon ze eens neerkijken op de peter :).

      De hooglichten in deze hadden inderdaad wel wat getemperd kunnen worden, al is het soms moeilijken te schatten wat iemand anders op zijn beeldscherm te zien krijgt (al helpt een histogram wel enigszins). Ik heb ook de indruk dat mijn scherm niet 100% juist staat, misschien moet ik toch eens zien voor een kalibratie apparaatje.

      greetz

Leave a reply (will appear after moderation)

